roanne.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Roanne

Reacties

Reacties

Ad Borggreve

Beste Roanne en Kim,
Dank voor de uitnodiging voor jullie weblog.
Onze jongste zoon is voor 5 1/2 maand in Zuid-Amerika. hij is vorige week vrijdag vertrokken. Zie bericht hieronder. Je kunt hem ook volgen op zijn weblog.
Misschien kunnen jullie elkaar ontmoeten.
Succes met de voorbereidingen.
Mvrgr,
Ad en Annelies Borggreve

Beste mensen,
Aanstaande vrijdag vertrek ik voor vijfenhalve maand naar Zuid-Amerika. Voor mij is dit het uitgelezen moment om een blog bij te gaan houden. De komende maanden kunnen jullie via http://deavonturenvanborrie.blogspot.com/ op de hoogte blijven van mijn reiservaringen.
Veel leesplezier!
Stephan

Ludo Teunissen

Afgelopen jaar tijdens de repetities van het openluchtspel kwam jouw plan voor een reis door Zuid Amerika ter sprake. Vooral Patagonie sprak mij daarin aan. Waarom, omdat ik daar jaren geleden een fascinerend boek over gelezen had. Ik heb het boek maar kan het niet meer vinden. Het is het reisverhaal van Bruce Chatwin met de toepasselijke titel: In Patagonia. Het is in vertaling te krijgen. Prachtig boek om te lezen in het vliegtuig.
Goede reis, ik ga jullie volgen.
Liefs en groeten.
Ludo

Henk

Roanne,
Inmiddels is het hier net de15e geworden en willen wij je hartelijk feliciteren met je 24e verjaardag. Maak er iets moois van en als je gaat feesten: niet alles door elkaar drinken!
Nogmaals van harte en hartelijke groeten ook aan Kim
Ans en Henk

dini schottink

Roanne,

namens ons allen van klantenservice van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Groetjes Dini

Gerard, Wencke, Lucas en Anna

Gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik zie dat wij inmiddels al niet meer de eerste zijn om je te feliciteren. Fijne dag vandaag en geniet ervan.
Dikke kus en liefs, van ons

Sanne

Hey nicht. Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er iets spectaculorisch ;-) van daar. Veel liefs Xxx

henk

Lieve Roanne
Erg verrast door je telefoontje en dus ook blij en
nog meer meelevend met jullie in Z.Amerika.
Met je ouders en je nichten een gezellige avond gehad.
Dank zij onze net aangesloten glasvezelaansluiting kan ik nu wat langer op dit net reageren.
Wij wensen jullie nog veel genoegen de komende 3 weken en verwachten straks je terugkomst op gepaste wijze te kunnen vieren
Groetjes ook aan Kim Ans en Henk

Sanne

Hey meid. Hoorde laatst het verhaal van papa over je camera. THE BITCH zeg! Nu je roadtrip er bijna op zit, kijk je er dan stiekem ook wel weer naar uit om naar huis te komen? Goed nog 5 dagen lekker genieten van het weer daar, want bereid je er maar op voor, het vriezen is hier begonnen. Ach als dat ook maar alles is he... Zo lang we nog niet met de bolide door de sneeuw hoeven te schuiven ;-) Lief nichtje, kom maar veilig weer thuis om alles in geuren en kleuren te vertellen. Je blog was top, maar in real life blijft beter!! En "onze" nieuwe toffe Teun bewonderen tuulk...Veel liefs xxx

Alma

Thuus komm'n! 't Wot völ te geveurluk doar! Moar ok nog effen genieten, zakdeuke kloar leggn veur Schiphol, iezers uut vet, enzovoort enzovoort. Ajuuuuuu en tot gauw.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!